Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:13:50 GMT

افزایش 30 درصدی قیمت گوجه فرنگی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۴۳۶/افزایش_۳۰_درصدی_قیمت_گوجه_فرنگی_در_چهارمحال_و_بختیاری

افزایش 30 درصدی قیمت گوجه فرنگی در چهارمحال و بختیاری

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد گفت: قیمت گوجه فرنگی در و سطح استان و شهرکرد طی هفته جاری 30 درصد افزایش داشته است.

جمشید آل‌مومن در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: قیمت گوجه فرنگی طی هفته جاری روند رو به افزایشی داشته و در حال حاضر قیمت این محصول حداقل کیلویی 4500 تومان از میدان میوه و تره‌بار به فروشندگان میوه در سطح شهر عرضه شده و با سود 30 درصدی این قیمت به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌مومن خاطرنشان کرد: در حال حاضر تولید گوجه فرنگی در برخی مناطق به دلیل بحران‌های آبی کاهش یافته و همین عامل موجب افزایش قیمت این محصول به صورت نسبی در بازار شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار شهرکرد گفت: با تعطیلی بازار در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی و همچنین کاهش برداشت گوجه فرنگی در برخی مناطق، موجب شد تا در این روزها با رشد نسبی قیمت گوجه مواجه شویم، اما به زودی گوجه‌فرنگی وارد بازار می‌شود و قیمت‌ها به حالت تعادل بازخواهد گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۴۳۶/افزایش_۳۰_درصدی_قیمت_گوجه_فرنگی_در_چهارمحال_و_بختیاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: