Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:45:51 GMT

گزارش مکنزی از دورنمای اقتصاد ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۸۴۳/گزارش_مکنزی_از_دورنمای_اقتصاد_ایران

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «مکنزی اند کامپنی / McKinsey & Company» یک شرکت مشاور مدیریت جهانی است که به منظور ارزیابی تصمیمات مدیریتی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحلیل‌های کیفی و کمی انجام می‌دهد. این شرکت به طور گسترده یکی از معتبرترین مشاوران مدیریتی محسوب می‌شود و بنابر آماری که اعلام می‌کند، 80 درصد از بزرگ‌ترین ابرشرکت‌های جهان و فهرست گسترده‌ای از دولت‌ها و سازمان‌های ناسودبر را در زمرهٔ مشتریان خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های اخیر گزارشی نگران کننده منتسب به مکنزی در فضای مجازی منتشر شد که برخی چهره‌های سیاسی نیز این گزارش را در کانال‌ها و حساب‌های شخصی‌شان به اشتراک گذاشته بودند و به همین دلیل برخی این گزارش را مستند تلقی کرد؛ اما اصل این گزارش چه بوده است؟ در این موشن گرافی که خبرگزاری دولت منتشر کرده، در این زمینه توضیحات داده شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۸۴۳/گزارش_مکنزی_از_دورنمای_اقتصاد_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: