Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:35:33 GMT

اقدامات مرکز مشاوره دانشگاه تربیت مدرس برای درمان افسردگی دانشگاهیان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۸۴۵/اقدامات_مرکز_مشاوره_دانشگاه_تربیت_مدرس_برای_درمان_افسردگی_دانشگاهیان

رییس مرکز مشاوره دانشگاه تربیت مدرس از توجه این مرکز در سال جدید به امر شناسایی و درمان افسردگی در دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مریم اسماعیلی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان بهداشت جهانی به عنوان یکی از مراجع مهم جهانی در رسیدگی به امور سلامت، در اقدامی قابل توجه، سال 2017 میلادی را به موضوع افسردگی اختصاص داده است و شعار این سال را " بیا حرف بزنیم" انتخاب نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افسردگی به دلیل شیوع بالای آن نسبت به سایر مشکلات مربوط به سلامت روان، به ‌سرماخوردگی روانشناختی شهرت یافته است.

رییس مرکز مشاوره دانشگاه تربیت مدرسخاطر نشان کرد: مرکز مشاوره دانشگاه در سال جدید سعی خواهد نمود به مرور دانشگاهیان را با سبب شناسی ،‌ نشانه ها و درمان این مشکل آشنا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۸۴۵/اقدامات_مرکز_مشاوره_دانشگاه_تربیت_مدرس_برای_درمان_افسردگی_دانشگاهیان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: