Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@12:28:56 GMT

آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد از اول خردادماه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۸۶۱/آغاز_ثبت_نام_دانش_آموزان_در_مدارس_شاهد_از_اول_خردادماه

آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد از اول خردادماه

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد این استان از اول خرداداه خبرداد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شیرزاد زرگوشی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد این استان بر اساسدستورالعمل اجرایی و مقطع تحصیلی زمان بندی شده افزود: ثبت نام دانش آموزان در مقطع ابتدایی از فردا اول خردادماه آغاز و به مدت 15روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم مدارس شاهد نیز از اول تیر ماه به مدت دو هفته و در پایه دهم از هفتم تیر لغایت 20 تیر ماه انجام می شود.رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: خانواده ها برای ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس شاهد به نشانی اینترنتی saja.medu.ir مراجعه و اقدام به ورود اطلاعات مورد نیاز کنند.وی افزود: اکنون 11مدرسه شاهد در شهرستان های ایلام، ایوان و دهلران وجود دارد که ظرفیت پذیرش این مدارس محدود و حدود 750 دانش آموز بوده که ورود به این مدارس منوط به داشتن سهمیه است.زرگوشی یادآور شد: پس از ثبت نام دانش آموزان در این سامانه کد رهگیری به آنها ارایه که پس از اعلام نتیجه قطعی، باید با ارائه مدارک لازم به مدرسه مراجعه کنند و در مدرسه مدارک دانش‌آموز با اطلاعات سیستم مطابقت داده خواهد شد.100هزار دانش آموز در استان ایلام در یک هزار و 300واحد آموزشی در سال تحصیلی جاری به تحصیل اشتغال دارند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۸۶۱/آغاز_ثبت_نام_دانش_آموزان_در_مدارس_شاهد_از_اول_خردادماه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: