Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:02:15 GMT

تصادف در جاده پلدختر - خرم‌آباد/ جاده ترانزیتی بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۸۶۷/تصادف_در_جاده_پلدختر_خرم_آباد_جاده_ترانزیتی_بسته_شد

تصادف در جاده پلدختر - خرم‌آباد/ جاده ترانزیتی بسته شد

پلدختر - فرمانده انتظامی پلدختر از تصادف در جاده پلدختر - خرم آباد خبر داد.

سرهنگ عبدالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تصادف دو دستگاه سواری پراید در جاده پلدختر- خرم آباد حوالی روستای «زورانتل» در ۳۰ کیلومتر شمال پلدختر منجر به آتش سوزی هر دو خودرو شد.

وی افزود: بر اثر این تصادف و آتش سوزی جاده پلدختر- خرم آباد از ساعت ۱۴:۳۰ مسدود شد و همچنان این محور مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پرایدی که شماره آن ناخوانا است به نام «محمد آبسری» فرزند «براجان» فوت و راننده آن به نام «محمد احمدی» فرزند «عابدین» و دیگر سرنشین به نام «افسانه محکی» فرزند «علی بخش» مجروح شدند.

وی افزود: در این برخورد یک دستگاه سواری پراید دیگر به شماره ۳۹۸ س ۱۲ ایران ۳۱ یکی از سرنشینان آن که بچه ای با هویت نامعلوم به علت سوختگی زیاد است کشته و راننده به نام «فرهادی» و سرنشین «زینب امیدی» مجروح شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: به علت شدت آتش سوزی و از طرفی مسافت طولانی شهرهای پلدختر و معمولان تا محل حادثه و رسیدن آتش نشانان اهالی روستای «زیودار» از طریق پمپاژ آبرسانی کشاورزی آتش را خاموش و جان مجروحان این حادثه را نجات دادند.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان اینکه مجروحان حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پلدختر منتقل شدند گفت: علت این تصادف از سوی کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۸۶۷/تصادف_در_جاده_پلدختر_خرم_آباد_جاده_ترانزیتی_بسته_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: