Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@17:18:39 GMT

دلایل سوت کشیدن گوش ها چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۹۴۰/دلایل_سوت_کشیدن_گوش_ها_چیست

دلایل سوت کشیدن گوش ها چیست؟

رکنا: 5 دلیل برای سوت کشیدن گوش ها وجود دارد که باید جدی گرفته شود.

 طبق تحقیقات دانشمندان وقتی گوش‎های انسان سوت می‌کشد قصد دارد چیزی بگوید و در واقع در قسمتی اختلالی وجود دارد. در زیر به برخی از دلایل سوت کشیدن گوش اشاره می‌کنیم.

صدای بلند

یکی از دلایل سوت کشیدن گوش این است که شما برای مدتی طولانی صدای بلندی را گوش داده‌اید، شاید باید صدای تلویزیون یا موزیک را کم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظافت

گوش‌ها گاهی اوقات نیاز به نظافت دارند و باید یک متخصص آن قسمت از گوش که نمی‎توان به آن دسترسی داشت را نظافت کند. هرگز سعی نکنید خودتان این کار را بکنید.

بررسی دندان‌ها

گاهی اختلالات مربوط به دندان اگرچه بی ربط به گوش به نظر می‌رسد، اما باعث می‎شود شما در گوشتان صداهایی احساس کنید و گوشتان سوت بکشد.

داروها

بسیاری از داروها و قرص‌ها، مخصوصا آنتی بیوتیک‌ها باعث سوت کشیدن گوش می‌شوند. در این شرایط نباید دارو را قطع کنید و مطمئن باشید با قطع آن‌ها صدا از بین می‌رود.

چکاپ پزشکی

شاید وقتش رسیده گوشتان را چکاپ کنید. ممکن است دلیل شنیدن صدا در گوش مشکلی باشد که مربوط به خود گوش شماست و نه قسمتی دیگر و باید پزشک Doctor متخصص آن را بررسی کند.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۹۴۰/دلایل_سوت_کشیدن_گوش_ها_چیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: