Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:34:25 GMT

احتمال آغاز صادرات گاز به عراق از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۵۴۲/احتمال_آغاز_صادرات_گاز_به_عراق_از_هفته_آینده

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از احتمال آغاز صادرات گاز به عراق از هفته آینده خبر داد.

حمیدرضا عراقی در گفت‌وگو با ایسنا از اعزام تیم ایرانی به عراق برای انجام مذاکرات نهایی به منظور آغاز فرآیند صادرات گاز به عراق خبر داد و گفت: امروز تیم ایرانی به کشور عراق اعزام شدند تا فردا مذاکرات را برای باز کردن ال‌سی در عراق آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مذاکرات TBI عراق هم حضور دارد.

وی به این سوال که چنانچه مذاکرات به نتیجه برسد و عراق ال‌سی خود را باز کند صادرات گاز به عراق چه زمانی آغاز می‌شود، پاسخ داد: ایران آمادگی صادرات را دارد و چنانچه مذاکرات فردا به نتیجه برسد احتمالاصادرات از هفته آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۵۴۲/احتمال_آغاز_صادرات_گاز_به_عراق_از_هفته_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: