Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@16:24:44 GMT

صادرات 70 درصدی بزرگترین واحد تولید لوازم خانگی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۵۴۵/صادرات_۷۰_درصدی_بزرگترین_واحد_تولید_لوازم_خانگی_فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، این واحد صنعتی با تولید پنج گروه لوازم خانگی شامل انواع بخاری، آبگرمکن، یخچال و فریزر، کولر و ظروف نگهداری مواد غذایی فریزری توانست در شش ماهه نخست امسال 70 درصد محصولات خود را صادر کند و برای چهاردهمین سال متوالی عنوان صادر کننده نمونه استان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: لوازم خانگی تولید شده به کشورهای عراق، افغانستان و آسیای میانه صادر شد که بیش از 30 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشت.

آقای ایزدی افزود: با رصد بازارهای جدید پیش بینی می شود صادرات محصولات این واحد صنعتی تا پایان سال جاری به بیش از 60 میلیون دلار برسد.

مدیر کنترل کیفیت این واحد صنعتی هم گفت: تولید مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و بهینه سازی محصولات متناسب با ذائقه مشتریان داخلی و خارجی رمز موفقیت صادراتی محصولات لوازم خانگی تولید شده در چهارمحال و بختیاری است.

رئیس واحدهای قطعه سازی کارخانه تولید لوازم خانگی چهارمحال و بختیاری هم طرح توسعه این واحد صنعتی با به کارگیری ظرفیت های کارخانه را از دیگرعوامل موفقیت در این واحد صنعتی بیان کرد و گفت: با اجرای این طرح 20 درصد از ظرفیت خالی این واحد احیا شد که 70 محصول جدید به کارخانه اضافه و تنوع محصول را درکارخانه به همراه داشت .

نعیم امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم کارخانه تولید لوازم خانگی استان را یکی از بنگاه های مهم اقتصادی و سودآور دانست و گفت: این واحد 10 درصد سرمایه گذاری استان و هشت و نیم درصد اشتغال صنعتی (اشتغال هزار و 100 نفر) را دارد.

کمبود نقدینگی، تغییرات ناگهانی در قوانین واردات تجهیزات و مواد اولیه و افزایش تعرفه ها، مشکلات موجود این واحد صنعتی است که به گفته کارشناسان و متخصصان، این واحد صنعتی با وجود دسته و پنجه کردن با این مشکلات سنگر تولید و صادرات را حفظ کرده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برفاب

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۵۴۵/صادرات_۷۰_درصدی_بزرگترین_واحد_تولید_لوازم_خانگی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: