Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:23:04 GMT

تیم‌های والیبال امید آسیایی وارد استان اردبیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۵۶۵/تیم_های_والیبال_امید_آسیایی_وارد_استان_اردبیل_می_شوند

تیم‌های والیبال امید آسیایی وارد استان اردبیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته نهم اردیبهشت ماه امسال تیم‌های والیبال امید آسیایی وارد استان اردبیل می‌شوند و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته نهم اردیبهشت ماه امسال تیم‌های والیبال امید آسیایی وارد استان اردبیل می‌شوند و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران، فیلیپین، پاکستان، چین تایپه، قزاقستان، ازبکستان، چین، استرالیا، مالزی، ژاپن، تایلندو سریلانکا از جمله کشورهایی هستند که تیم امیدشان در مسابقات پیش رو که متشکل از چهار گروه است به رقابت خواهند پرداخت و در حال حاضر خود را برای رقابت‌های پیش‌ رو آماده می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان این‌که تماشای این مسابقات برای عموم علاقمندان رایگان است، گفت: تمامی امکانات و زیرساختهای ورزشی مورد نیاز برای برگزاری مسابقات تامین شده و از این حیث هیچ مشکلی وجود ندارد و امیدواریم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم و رضایت همه‌جانبه شرکت‌کنندگان را فراهم کنیم.

بهتاج بیان کرد: برگزاری این مسابقات می‌تواند در معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل بسیار موثر باشد و در رابطه با رشد و توسعه منطقه نقش بسیار مهمی داشته باشد که انتظار می‌رود با اقدامات انجام یافته از جمله آماده‌سازی سالن ورزشی 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده و سالن دو هزار نفری جهان پهلوان تختی در ارتباط با سالن برگزاری مسابقات هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تیمهای والیبال امید دوازده کشور آسیایی در قالب چهار گروه به رقابت خواهند پرداخت که افتتاحیه این مسابقات با بازی تیم ایران در مقابل تیم پاکستان خواهد بود و امیدواریم شاهد افتخاراتی بزرگ از سوی تیم ایران باشیم.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۵۶۵/تیم_های_والیبال_امید_آسیایی_وارد_استان_اردبیل_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: