Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:45:26 GMT

شلیک یک فروند موشک از غزه به سوی اراضی اشغالی فلسطین

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۶۰۱/شلیک_یک_فروند_موشک_از_غزه_به_سوی_اراضی_اشغالی_فلسطین

شلیک یک فروند موشک از غزه به سوی اراضی اشغالی فلسطین

منابع فلسطینی از شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند که ارتش اسراییل می‌گوید تلفاتی در پی نداشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، این موشک شامگاه یک‌شنبه از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و آنگونه که مسولان اسراییلی می‌گویند بدون وارد آوردن خسارت و یا تلفاتی به زمین اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شلیک این موشک آژیر خطر در شهرک‌های شعار هینگف، و سدیروت در مجاورت نوار  غزه به صدا در آمد.

ارتش رژیم صیهیونیستی در چند روز گذشته به کرات مناطقی در نوار غزه را بمباران کرده که گفته می‌شود این اقدامات در واکنش به حملات موشکی و نیز انفجار بمبی در کنار دیوار حائل میان نواره غزه و سرزمین‌های اشغالی انجام شده که به زخمی شدن چهار نظامی اسرائیلی انجامید.

هیچ یک از گروه‌های مقاومت فلسطینی مسولیت این حمله موشکی را بر عهده نگرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۰۱/شلیک_یک_فروند_موشک_از_غزه_به_سوی_اراضی_اشغالی_فلسطین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: