Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:39:20 GMT

کشف 31هزار لیتر سوخت قاچاق در نرماشیر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۶۳۴/کشف_۳۱هزار_لیتر_سوخت_قاچاق_در_نرماشیر

کشف 31هزار لیتر سوخت قاچاق در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار"رضا بنی اسدی فر"ضمن اعلام این خبر گفت: مجموعه انتظامی سراسر استان در عرصه مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق کالا با جدیت تمام در حال انجام وظیفه هستند و در این راستا بصورت شبانه‌روزی تلاش می کنند.

 وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس شهرستان نرماشیر که در جوار محور مواصلاتی شرق به مرکز کشور واقع است در امر مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با پایش ترددهای خودروئی و اجرای طرح های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طی آبانماه بیش از 31هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: این حجم مواد سوختی از نوع گازوئیل، بنزین و دیگر مواد بوده اند که در این رابطه14 دستگاه خودروی سبک و سنگین هم توقیف وبرای 19 متهم پرونده تخلف اقتصادی تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق به ویژه منابع سوختی که ثروت ملی و ذخایر آینده میهن عزیزمان محسوب می شوند علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری نیز می شود از اینرومقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۳۴/کشف_۳۱هزار_لیتر_سوخت_قاچاق_در_نرماشیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: