Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@00:06:22 GMT

مراسم قرعه کشي جدول پخش برنامه هاي تبليغات نامزدها برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۸۵۱/مراسم_قرعه_کشی_جدول_پخش_برنامه_های_تبلیغات_نامزدها_برگزار_شد

خبرگزاري آريا - مراسم قرعه کشي جدول پخش برنامه هاي تبليغات رياست جمهوري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پخش زنده مراسم قرعه کشي جدول پخش برنامه هاي تبليغات نامزدهاي رياست جمهوري از شبکه خبر و شبکه يک سيما انجام شد.
گفتني است براي هر نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري 555 دقيقه برنامه راديويي و 555 دقيقه برنامه تلويزيوني يعني در مجموع 1110 دقيقه برنامه تبليغاتي پيش بيني شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين با در نظر گرفتن زمان هاي مناظره به هر نامزد 1470 دقيقه زمان تعلق مي گيرد.
علي نيکزاد نماينده سيد ابراهيم رييسي نامزد انتخابات رياست جمهوري در قرعه کشي برگزار شده عدد «12» جدول ضبط و پخش برنامه هاي تبليغاتي نامزدها را به وي اختصاص داد.
حسام الدين آشنا نماينده حجت الاسلام حسن روحاني نامزد انتخابات رياست جمهوري در قرعه کشي برگزار شده عدد «15» جدول ضبط و پخش برنامه هاي تبليغاتي نامزدها را به وي اختصاص داد.
سيد محمود رضوي نماينده محمدباقر قاليباف نامزد انتخابات رياست جمهوري در قرعه کشي برگزار شده عدد «13» جدول ضبط و پخش برنامه هاي تبليغاتي نامزدها را به وي اختصاص داد.
سيد محسن سيد حسين نماينده سيد مصطفي آقاميرسليم نامزد انتخابات رياست جمهوري در قرعه کشي برگزار شده عدد «14» جدول ضبط و پخش برنامه هاي تبليغاتي نامزدها را به وي اختصاص داد.
ابولقاسم خوشرو نمايندهاسحاق جهانگيري نامزد انتخابات رياست جمهوري در قرعه کشي برگزار شده عدد «16» جدول ضبط و پخش برنامه هاي تبليغاتي نامزدها را به وي اختصاص داد.
مهدي فراهاني نماينده مصطفي هاشمي طبا نامزد انتخابات رياست جمهوري در قرعه کشي برگزار شده عدد «11» جدول ضبط و پخش برنامه هاي تبليغاتي نامزدها را به وي اختصاص داد.

لازم به ذکر است با وجود اينکه قرار بود پخش زنده مراسم قرعه کشي جدول پخش برنامه هاي تبليغات نامزدهاي رياست جمهوري از ساعت 22 آغاز شود و دقايقي بعد از اين ساعت مجري برنامه اعلام کرد که مراسم آغاز شد، اما پخش اين برنامه با تعويقي بيش از 30 دقيقه مواجه شده و مجددا پخش آن از سر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۸۵۱/مراسم_قرعه_کشی_جدول_پخش_برنامه_های_تبلیغات_نامزدها_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: