Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@11:19:14 GMT

تصاویر: بازارهای محلی در برلین

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۸۵۹/تصاویر_بازارهای_محلی_در_برلین

تصاویر: بازارهای محلی در برلین

برلین از لحلظ فضاهای سبزش و دسترسی به محصولات محلی و فصلی قابل توجه است. بهترین راه برای لذت بردن همزمان از دو امتیاز فوق حضور در یکی از بازارهای آخر هفته این شهر است

سرویس عکس و فیلم فردا: برلین از لحلظ فضاهای سبزش و دسترسی به محصولات محلی و فصلی قابل توجه است. بهترین راه برای لذت بردن همزمان از دو امتیاز فوق حضور در یکی از بازارهای آخر هفته این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از این بازارهای محلی به شیوه خود منحصر به فرد و خاص است. در گزارش زیر با بازارهای محلی برلین آشنا می‌شویم. 

کلمات کلیدی: گزارش تصویری ، بازارهای محلی ، برلین پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه با ۱۰۰ هزار تومان سرمایه برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کردیم ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب زلزله ۴.۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند عکسی دردناک از زلزله کرمانشاه انتقادات تند آیت الله سیستانی از هیات ایرانی پربحث ترین ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۷نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۳۹نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۱نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۴نظر) احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور قبول نداشتم (۱۹نظر) آخرین اخبار تصاویر: بازارهای محلی در برلین جنجال خواستگاری با ۲۵ آیفون جدید! +عکس شهری که درختانش توئیت می‌کنند! +تصاویر عکس: لحظه خروج یکی از قربانیان از زیر آوار عمق فاجعه مسکن مهر کرمانشاه قبل و بعد از زلزله +عکس لباس متفاوت عادل فردوسی پور در برنامه90 امشب +عکس دایی برای کمک به زلزله زدگان پیشقدم شد +عکس دریاچه ارومیه محو شد! +عکس عکس گاردین از خسارات زلزله کرمانشاه اعتراض بی سابقه هومن سیدی به وضعیت مسکن مهر +عکس تکرار «بم» در «کرمانشاه» +عکس عکس: کاروان کمک‌های آستان قدس برای زلزله‌زدگان پیگیری کاربران کودک زلزله‌زده را به خانواده‌اش رساند +عکس جلسه متفاوت وزرا در سرپل ذهاب +عکس انتقال مجروحین زلزله کرمانشاه به تهران +عکس پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۸۵۹/تصاویر_بازارهای_محلی_در_برلین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: