Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@15:09:19 GMT

نتیجه شکایت ری‌شهری از صراط نیوز

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۰۴۴/نتیجه_شکایت_ری_شهری_از_صراط_نیوز

صراط: صبح امروز جلسه رسیدگی به شکایت حجت الاسلام ری شهری تولیت آستان عبداعظیم حسنی از مدیرمسئول صراط نیوز در دادگاه مطبوعات برگزار شد که با دفاعیات دقیق و مستند مدیرمسئول و همچنین وکیل سایت صراط نیوز، هیات منصفه دادگاه مطبوعات در نهایت با اکثریت آرا صراط را مجرم تشخیص نداد و تبرئه کرد .

شکایت حجت الاسلام ری شهری از صراط نیوز به دلیل درج خبر "واگذاری آشپزخانه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به پیمانکار!/ درآمدزایی با سوءاستفاده از نام مقدس؟" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر هیات منصفه مطبوعات در این باره گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های سایت «صراط» و روزنامه «رسالت» صبح امروز (یکشنبه) - 21 خردادماه - در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

علی‌اکبر کساییان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در جلسه امروز به پرونده مدیر سایت صراط به اتهام افترا و نشر اکاذیب و با شکایت حجت‌الاسلام و المسلمین ری‌شهری رسیدگی شد که پس از جلسه دادگاه، هیات منصفه مطبوعات وارد شور شد و مدیر این سایت را با اکثریت آرا مجرم تشخیص نداد.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول و نویسنده روزنامه رسالت به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی و با شکایت سازمان میراث فرهنگی رسیدگی شد. هر دوی این افراد در جلسه دادگاه حضور داشتند و از خود دفاع کردند.

کساییان گفت: هیات منصفه مطبوعات هم مدیرمسئول و هم نویسنده روزنامه رسالت را با اکثریت قریب به اتفاق آرا مجرم تشخیص نداد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۰۴۴/نتیجه_شکایت_ری_شهری_از_صراط_نیوز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: