Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@06:08:50 GMT

سرعت باورنکردنی شیء پرنده درخشان در آسمان کره جنوبی! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۳۷۵/سرعت_باورنکردنی_شیء_پرنده_درخشان_در_آسمان_کره_جنوبی_فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدئوی جالبی که منتشر شده است پرواز یک شیء پرنده ناشناس عجیب را با سرعتی فوق العاده زیاد در آسمان منطقه بوسان کره جنوبی نشان می دهد.

حجم ویدیو: 11.98M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک شیء پرنده را در آسمان منطقه بوسان کره جنوبی به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط شهروندان کره جنوبی و با تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می شود این شی پرنده عجیب با سرعتی فوق العاده زیاد در آسمان حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین بار نیست که پرواز اشیاء پرنده در آسمان کره جنوبی منتشر می‌شود. پیشتر نیز ویدئوهایی مشابه از پرواز چندین شیء ناشناس در آسمان این کشور منتشر شده بود. به تازگی نیز ویدئویی عجیب از تقابل ارتش آمریکا با یک بشقاب پرنده در صحرای آریزونا منتشر شده بود که تبدیل به ویدئویی داغ در فضای مجازی گردید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۳۷۵/سرعت_باورنکردنی_شیء_پرنده_درخشان_در_آسمان_کره_جنوبی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: