Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@09:44:13 GMT

در حمله ای انتحاری در شمال مالی سه غیرنظامی کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۴۱۱/در_حمله_ای_انتحاری_در_شمال_مالی_سه_غیرنظامی_کشته_شدند

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، منابع آگاه خبری اعلام کردند در حمله ای انتحاری که دوشنبه شب در منطقه گائو در شمال مالی روی داد دست کم سه غیر نظامی کشته و چهار تبعه خارجی نیز که برای یک پیمانکار سازمان ملل متحد کار می کردند به شدت زخمی شدند.
یک گروه تروریستی وابسته به القاعده مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت امنیت و حفاظت شهری مالی در بیانیه ای اعلام کرد در ساعت 20 به وقت محلی یک خودروی بمب گذاری شده در محوطه یک ساختمان مسکونی در محله ای در گائو منفجر شد که بر اثر آن سه غیر نظامی کشته و چهار تن نیز زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۱۱/در_حمله_ای_انتحاری_در_شمال_مالی_سه_غیرنظامی_کشته_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: