Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:52:16 GMT

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۴۱۵/مدیرکل_جدید_آموزش_و_پرورش_استان_اصفهان_معرفی_شد

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با ابلاغ وزارت آموزش و پرورش مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد. ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ استانها اصفهان نظرات

علیرضا مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پروش استان اصفهان اظهار داشت: با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش محمد اعتدالی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علی اکبر کمالی تا کنون به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان مشغول به فعالیت بود، افزود: جلسه تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز ساعت 15 برگزار می شود.

بیان کرد: محمد اعتدالی رئیس اداره حراست اداره کل اموزش و پرورش استان اصفهان بودند که بر اساس حکم وزیر به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش معری خواهند شد.

انتهای پیام/ن

 

R41346/P1361/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۱۵/مدیرکل_جدید_آموزش_و_پرورش_استان_اصفهان_معرفی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: