Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:01:40 GMT

درگیری خونین ۲ طایفه در «بازی نقاب ها» روایت می شود/ پخش از امشب

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۲۸۵/درگیری_خونین_۲_طایفه_در_بازی_نقاب_ها_روایت_می_شود_پخش_از_امشب

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه ۲، «بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه کنندگی علی مهام از امشب ۷ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال که تیتراژ آن را سالار عقیلی خوانده، آمده است: «۲ طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و ۲ جوان از این ۲ طایفه که پدرهای شان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .»

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی و سیما خضرآبادی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از تهیه کننده: علی مهام، کارگردان: سیروس حسن پور، مشاور پروژه: رضا ابوفاضلی، نویسنده: بهنام علیزاده، مجری طرح: ذوالفقار قاسمی قزلچه، مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، تصویربرداری: سجاد حیدری و امیرحسین دیباج، صدابردار: رضا کنشلو و مجتبی حبیب اللهی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: امین عابدی، موسیقی: فرید سعادتمند، خواننده: سالار عقیلی، ناظر کیفی فیلمنامه: محمود اربابی، طراح تیتراژ: صالح کشوردوست، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

سریال «بازی نقاب ها» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه ۲ سیما است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود.

 خلاصه هفتگی این سریال پنجشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ و بازپخش آن در ساعت های ۱:۳۰، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ روز بعد است.

کد خبر 4415390 زهرا منصوری

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۲۸۵/درگیری_خونین_۲_طایفه_در_بازی_نقاب_ها_روایت_می_شود_پخش_از_امشب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: