Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:47:30 GMT

شاعران جشنواره یادمان ولایت تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۷۲۶/شاعران_جشنواره_یادمان_ولایت_تجلیل_شدند

شاعران جشنواره یادمان ولایت تجلیل شدند

جیرفت - ایرنا - شاعران نهمین جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت که هر ساله به بهانه سالگرد تبعید مقام معظم رهبری به جیرفت، در این شهرستان برگزار می شود تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا ، نهمین جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت با حضور پرشور خانواده های شهدا، اهالی شعر و ادب، جوانان، مسئولان و مردم دارالولایه در سالن مداحی پور جیرفت برگزار و از شاعران برتر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت، شامگاه یکشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از جشنواره سراسری یادمان ولایت، یکهزار و 240 اثر در بخش ایثار و شهادت و ولایت و رهبری به دبیرخانه ارسال شد.
علیجان سلیمانی افزود: از این تعداد اثر، 69 اثر، نهایی و به مرحله پایانی راه یافت و 9 اثر نهایی هم توسط هیات داوران انتخاب شد.
وی ادامه داد: آثار منتخب در سه بخش ولایت و رهبری، ایثار و شهادت و بخش ویژه ارائه شده است.
دبیر تخصصی هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت گفت: در پایان این جشنواره در بخش ولایت و رهبری به ترتیب اسماعیل رهبری، رضا نیکوکار و پیام جهانگیری به ترتیب نفرات برتر این بخش را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: در بخش ایثار و شهادت هم مریم کرباسی، قاسم بای و الماس احمدی اول تا سوم شدند.
سلیمانی ادامه داد: در بخش ویژه نیز مرجان خاوند، مرضیه میرزایی و مرتضی مهدوی نیا حائز مقام های برتر شدند.
** از 9 اثر برتر جشنواره تجلیل شد
مدیر موسسه یادمان ولایت نیز گفت: در این جشنواره شعرای منتخب به شعر خوانی پرداختند و در نهایت 9 اثر برتر معرفی و از این آثار تجلیل شد.
حمدلله فاریابی افزود: این جشنواره از سری برنامه های جشنواره یادمان ولایت است که هر سال به بهانه تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران ستم شاهی به جیرفت در این شهرستان برگزار می‌ شود.
وی بیان کرد: این جشنواره هر ساله مورد توجه مردم و اهالی شعر و ادب قرار می گیرد لذا امسال هم با استقبال گرم مردم جیرفت و شاعران کشوری روبرو بود.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۷۲۶/شاعران_جشنواره_یادمان_ولایت_تجلیل_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: