Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:22:16 GMT

کرمان| نهمین جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۷۲۸/کرمان_نهمین_جشنواره_شعر_فارسی_یادمان_ولایت_در_جیرفت_برگزار_شد

کرمان| نهمین جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد

نهمین جشنواره شعر فارسی "یادمان ولایت" جیرفت با تجلیل از برگزیدگان به‌کار خود پایان داد. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، آئین اختتامیه نهمین جشنواره شعر فارسی "یادمان ولایت" جیرفت امشب با حضور جمعی از مسئولان و شاعران در جیرفت برگزار شد.

علیجان سلیمانی دبیر تخصصی نهمین جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت در این مراسم اظهار‌ داشت: هزار و 240 اثر از تمام کشور به دبیرخانه جشنواره شعر فارسی ارسال شده که 60 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از تعداد 60 اثر، 9 اثر در مرحله نهایی انتخاب شدند تصریح کرد: سه اثر در بخش ایثار و شهادت، سه اثر ولایت رهبری و سه اثر هم در بخش ویژه انتخاب شده‌اند.

دبیر تخصصی نهمین جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت بیان کرد: آثار ارسال شده به این جشنواره توسط میلاد عرفان‌پور، حامد حسین‌خانی و علیجان سلیمانی داوری شده است.

سید‌حسین طیبی معاون فرهنگی اداره کل ارشاد جنوب کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شاه کلید پیروزی جامعه در برابر دشمنان اطاعت از رهبری است گفت: داشتن آینده روشن در گروه اطاعت از مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم برای رسیدن به سعادت و کامیابی مطیع محض رهبر انقلاب باشیم افزود: به‌ پاس حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جیرفت این حرکت عظیم فرهنگی با هماهنگی موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم در آئین اختتامیه نهمین جشنواره شعر فارسی "یادمان ولایت" جیرفت بیانیه جشنواره توسط هیئت داوران قرائت و به برگزیدگان جشنواره جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۷۲۸/کرمان_نهمین_جشنواره_شعر_فارسی_یادمان_ولایت_در_جیرفت_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: