Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:21:51 GMT

مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری ویترینی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۷۷۶/مرکز_پژوهش_های_شورا_و_شهرداری_ویترینی_نیست

مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری ویترینی نیست

شهردار تبریز گفت: افتتاح مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری آغاز تغییر نگرش در مجموعه مدیریت شهری است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در آیین افتتاح مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری با بیان اینکه تغییر دادن چهارچوب ها در کشور اقدام بزرگی است، بیان کرد: ادامه دادن رویه گذشته اقدامی کم حاشیه برای مدیران است و معمولا کمتر کسی علاقه مند به اصلاح و تغییر رویه گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شهین باهر افزود: شورای پنجم را به‌دور از تعارف، شورایی علمی و معتقد به بحث مطالعه و برنامه‌ریزی است. 
وی ادامه داد: اینکه خروجی این دوره شورای شهر و شهرداری مرکز پژوهش‌های شورا است نشان می‌دهد شورای شهر شاخص بالایی دارد.
شهین باهر با تکید بر اینکه افتتاح مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری یک اقدام ویترینی و نمایشی نیست، گفت: برخی افراد تلاش می‌کنند پروژه‌هایی را اجرا کنند که تنها مردم ببینند و معمولا این پروژه ها نتیجه‌ای مطلوب برای مردم ندارد. 
وی افزود: در موارد بسیاری مدیران تنها با تکیه بر اندیشه خود پروژه ها را اجرا کردند و که نتیجه ای نداشته و باعث بیشتر شدن مشکلات می‌شوند.
وی یکی از وظایف مرکز پژوهش های شورا و شهرداری را تجمیع مطالعات شهری دانست و اظهار کرد: برای یک پروژه در چهار واحد مختلف مطالعه شده و جالب آنکه اجرا هم نشده و مجددا مطالعه می شود. 
شهین باهر گفت: این اقدامات و دوباره کاری ها و موازی کاری ها تنها باعث ایجاد اختلاف و تقابل واحد ها در برابر یکدیگر می شود. 
وی ادامه داد: مرکز پژوهش ها می تواند یک بازوی مطالعاتی توانمند برای شورا و شهرداری بوده و از اتعلاف هزینه ها جلوگیری کند.
شهردار تبریز با بیان اینکه قرار نیست شهردار یا هر مسئول دیگری از تمام حوزه اطلاع داشته و متخصص تمام حوزه ها باشد، گفت: این مرکز باید در اولویت بندی پروژه ها نقش اساسی داشته باشد
وی افزود: برخی مدیران تنها به یک حوزه فکر کردند و پروژه‌ای را اجرا کردند که بعد از اجرا باعث ایجاد مشکلات عدیده در حوزه‌های دیگر شده است.
شهین باهر با اشاره به امکان ارتباط بیشتر شهرداری با مراکز دانشگاهی با تشکیل این مجموعه گفت: باید تلاش کنیم فضایی ایجاد شود تا مدیران شهری با مجموعه‌های دانشگاهی ارتباط بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: شهرداری برنامه پنج ساله تدوین کرده کرده است، ولی باید این مرکز جزئیات آن را مشخص کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۷۷۶/مرکز_پژوهش_های_شورا_و_شهرداری_ویترینی_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: