Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@12:17:36 GMT

سامانه بارشی از یکشنبه وارد کشور می شود+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۳۹۱/سامانه_بارشی_از_یکشنبه_وارد_کشور_می_شود_فیلم

‍‍‍‍‍‍

کارشناس هواشناسی: آسمان کشور امروز و فردا در بیشتر مناطق، صاف و آفتابی خواهد بود و سامانه بارشی از یکشنبه هفته آینده وارد کشور می شود. مرتضی ضرابی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز و فردا جو پایدار حاکم خواهد بود و به تدریج بر غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده می شود و هوای تهران دیروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت که پیش بینی می کنیم امروز هم همین شرایط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دمای هوا صبح امروز در کرمانشاه در سردترین ساعات به صفر درجه می رسد و پیش بینی می کنیم دمای هوای سرپل ذهاب فردا صبح به 9 درجه، قصرشیرین 10 درجه و کرمانشاه هم صفر تا یک درجه برسد.
ضرابی افزود: دمای تهران امروز در گرم ترین ساعات به 17 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.
دانلود
دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۳۹۱/سامانه_بارشی_از_یکشنبه_وارد_کشور_می_شود_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: