Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:42:16 GMT

نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار و آمادگی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۴۰۳/نیروی_دریایی_سپاه_در_اوج_اقتدار_و_آمادگی_است

نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار و آمادگی است

به گزارش خبرنگار مهر، ناوسالار دوم پاسدار بهرام امیرنژاد جمعه‌شب در جمع مردم دیر با گرامیداشت یاد سردار شهید نادر مهدوی اظهار داشت: شهید مهدوی یکی از بنیانگذاران اصلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

 وی بیان کرد: در سال های ابتدایی راه اندازی نیروی دریایی سپاه با امکانات اولیه به جنگ دشمن رفتیم و با تکیه بر پاسدارانی مومن و شجاع پوزه دشمن را به خاک مالیدیم وهیمنه پوشالی آمریکا را بهم ریختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم ندسا با اشاره به انهدام نفتکش بریشتون توسط نیروی دریایی سپاه افزود: آن زمان با کمترین امکانات آن حماسه بزرگ رقم خورد اما امروز نیروهای مسلح بویژه نیروی دریای سپاه پاسداران به یمن جوانان مومن، شجاع، انقلابی ، ولایتمدار و آشنا به علم روز دریا و آخرین تاکتیک های رزمی  و تجهیزاتی که توسط همین جوانان ساخته شده است می توانند با قدرت پوزه آمریکا را به خاک بمالند.

وی خاطرنشان کرد: هیمنه نیروی دریایی سپاه، آمریکایی‌ها را گرفته و شکست داده و موجب خروج شناورهای آنها از خلیج فارس شده است.

امیر نژاد در ادامه با اشاره به خودکفایی کامل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران از حیث تجهیزات نظامی، گفت: ما اگر نگاهمان به داخل باشد نیازی به معاهدات ننگین و خود تحریمی‌ها و تروریست خواندن نهادهای انقلابی نداریم.

وی  با بیان اینکه بی اعتمادی به آمریکا در دنیا ثابت شده است، یاد آور شد: امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران با تکیه برجوانان و جهادگران داخلی و نیروهای مؤمن و انقلابی و به یمن توانمندی های داخلی و اتکاء به ذات باری تعالی و پیروی و گوش به فرمان بودن از ولی امر مسلمین عالم امام خامنه ای مدظله العالی  اجازه تعرض احدی از متجاوزان به سرحدات آبی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) شهرستان دیر تأکید کرد: ما از نمایندگان و وکلای ملت انتظار دایم که در تصویب و تایید معاهدات عزت ایران، اسلام و نظام اسلامی و عزت این جامعه را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه تا آخرین قطره خون آماده جانفشانی در راه تأمین امنیت ایران هستیم، اضافه کرد: سپاه به عنوان بدنه فعال کشور هرجا که نیاز باشد در تمامی عرصه های فرهنگی، اقتصادی، تبلیغی و نظامی حضور پیدا خواهد کرد و تا پای جان انجام وظیفه می کند.

امیر نژاد تصریح کرد: با تمام توان برای خدمت هرچه بهتر و بی منت به مردم آماده هرگونه همکاری با دستگاه های اجرایی هستیم.

وی در پایان خطاب به دشمنان ایران اسلامی بیان داشت: به قول سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران ما امروز این توانمندی را داریم که خاورمیانه را در عرض کمتر از 12 دقیقه از شر دشمنان خلاص کنیم.

کد خبر 4428163

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۴۰۳/نیروی_دریایی_سپاه_در_اوج_اقتدار_و_آمادگی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: