Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@22:35:09 GMT

نمایشگاه نیروی دریایی سپاه مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۴۰۴/نمایشگاه_نیروی_دریایی_سپاه_مورد_استقبال_پرشور_مردم_قرار_گرفته_است

مهدی عباسی مدیر روابط عمومی پایگاه سوم نیروی دریایی سپاه در گفتگو با خبرنگار خبگزاری بسیج درباره خدماتی که نمایشگاه نیروی دریایی برای زائرین راهیان نور مهیا کرده است گفت: نمایشگاه نیروی دریایی ایران هر ساله در راهیان نور از 22 اسفند شروع به کار می کند که به لطف خدا و شهدا مورد استقبال پر شور مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نمایشگاه نیروی دریایی، غرفه های متعددی پابرجا هستند که اولین آن ها مربوط به کتبی است که سرگذشتی از دفاع مقدس در قالب 6 جلد کتاب جای داده شده است. ما برای زائرینی که اینجا حضور دارند معمولا صبح ها در قالب یک نمایش عروسکی بخش خیلی کوچکی از این کتب را به تصویر می کشند.
عباسی تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت های انجام گرفته و قیمتی که برای این کتاب های گذاشته شده است مردم بسیار استقبال پرشوری از این کتاب داشتند. اولین آن ها کتاب "سلام بر ابراهیم" جلد دوم است که درباره شهید ابراهیم هادی نوشته شده است. کتاب "چهل تدبیر" که از دوران انقلاب اسلامی و وقایعی که در آن دوره اتفاق افتاده است توضیح می دهد.
مدیر روابط عمومی پایگاه سوم نیروی دریایی سپاه افزود: کتاب "انسان 250 ساله" که از فرمایشات رهبری برگزیده شده است و مربوط اتفاقاتی که در دوران امامین ما افتاده است، بیان می کند. کتاب "هلی برن" هم که مربوط به جریانات مذاکرات و برجام است. این چندین جلد نام برده شده از کتبی هستند که به قدری مورد استقبال قرار گرفته اند که ما برای سومین بار دستور چاپ و سفارش آن ها را برای زائرین عزیز قرار داده ایم.
وی از جمله خدمات فرهنگی که برای زائرین تدارک دیده شده است عنوان کرد: ما برای زائرین راهیان نور در غرفه های محصولات فرهنگی کالاهایی را به قیمت بسیار مناسب فراهم کردیم. نمایشگاه کتاب با کتبی مختص به دفاع مقدس با قیمت های 40 درصد تخفیف برای زائرین گرامی مهیا شده است.
عباسی عنوان کرد: ما برای کودکان برنامه هایی را ترتیب داده ایم که این برنامه شامل شیوه درستی از زندگی اسلامی برای آینده و تهییه کردن اسباب بازی های اسلامی است که در واقع یک چهارچوبی از یک تعریف زندگی سالم را در غرفه هایی که تعبیه شده بود فراهم شد.
مدیر روابط عمومی پایگاه سوم نیروی دریایی سپاه از دیگر غرفه های نمایشگاه گفت: غرفه عکاسی، غرفه عفاف حجاب، غرفه سیاسی و غیره همان طور که از اسامی آن ها پیدا است برای زائرین خدماتی را ارائه می دهد. غرفه عکاسی در زمینه عکس های یادگاری که زائرین مدنظر دارند با قیمت بسیار پایین ارئه می کند یا غرفه عفاف و حجاب که مربوط به مسائل پوششی خانم ها است، با قیمت های عمده کالا ها عرضه می شوند.
عباسی در آخر تصریح کرد: این نمایشگاه تا 10 فروردین دایر است و زائرین می توانند تا این تاریخ از نمایشگاه دیدن فرمایند. گاهی جمعیت به قدری زیاد می شود که ممکن است نمایشگاه تا آخر تعطیلات برقرار باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۴۰۴/نمایشگاه_نیروی_دریایی_سپاه_مورد_استقبال_پرشور_مردم_قرار_گرفته_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: