Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:30:59 GMT

برنامه ریزی برای هفته عفاف و حجاب در خنداب

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۴۴۲/برنامه_ریزی_برای_هفته_عفاف_و_حجاب_در_خنداب

برنامه ریزی برای هفته عفاف و حجاب در خنداب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خنداب در دفتر امام جمعه برگزار و در این جلسه درباره برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت تصمیم گیری شد.

در این نشست مقرر شد در هفته عفاف و حجاب همایشی در خنداب و جاورسیان توسط ناحیه مقاومت بسیج با سخنرانی و برگزاری نمایشگاه و مسابقه ودر دهه کرامت برنامه‌های متنوع به مدت ۱۰ شب در پارک فرهنگ خنداب برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حجت الاسلام مجدی زاده کرمانی درباره اهمیت موضوع عفاف و حجاب صحبت کرد و گفت: مساله حجاب امر به معروف واجبی است که باید برای حفظ آن در جامعه تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/ج

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خنداب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۴۴۲/برنامه_ریزی_برای_هفته_عفاف_و_حجاب_در_خنداب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: