Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-28@09:50:04 GMT

متن شگفت انگیز به زبان انگلیسی به همراه ترجمه آن

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۴۸/متن_شگفت_انگیز_به_زبان_انگلیسی_به_همراه_ترجمه_آن

جمله زیر با کلمه ای یک حرفی آغاز می شود٬ کلمه دوم دو حرفیست٬‌ سوم سه حرفی، چهارم چهار حرفی… تا بیستمین کلمه که بیست حرفی است:

I do not know where family doctors acquired illegibly perplexing handwriting nevertheless, extraordinary pharmaceutical intellectuality counterbalancing indecipherability, transcendentalizes intercommunications incomprehensibleness

و اما ترجمه جمله فوق :

نمی دانم این دکترهای خانوادگی این دست خطهای گیج کننده را از کجا کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سواد پزشکی آنها غیر قابل کشف بودن این دست خط ها را جبران کرده و بر غیر قابل کشف بودن آنها ( دست خط ) برتری می جوید.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۴۸/متن_شگفت_انگیز_به_زبان_انگلیسی_به_همراه_ترجمه_آن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: