Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@18:13:41 GMT

خانم معلم فداکار روستا فخر آباد کوهرنگ تحمل نداشت 9 ماه دانش آموزان را نبیند + عکس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۵۱/خانم_معلم_فداکار_روستا_فخر_آباد_کوهرنگ_تحمل_نداشت_۹_ماه_دانش_آموزان_را_نبیند_عکس

خانم معلم فداکار روستا فخر آباد کوهرنگ تحمل نداشت 9 ماه دانش آموزان را نبیند + عکس

رکنا: این خانم معلم که در یکی از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری تدریس می‌کند از حق قانونی خودش گذشته است تا در علم آموزی شاگردانش وقفه‌ای ایجاد نشود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، امروز می‌خواهیم از معلمی بگوییم که از حق قانونی خودش گذشته است تا در علم آموزی شاگردانش وقفه‌ای ایجاد نشود.
این خانم معلم مدیر آموزگار دبستان شهید ناطق نوری روستای فخرآباد از بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری است که وقتی فرزندش به دنیا آمد، هر چه با خود فکر کرد دید نمی‌تواند شاگردانش را ۹ ماه نبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شد که گهواره ای برای نوزادش در مدرسه تهیه کرد و با ۳ فرزند دیگرش هر روز ۵ نفری به مدرسه می آیند.
این خانم معلم اظهار کرد: دلم نیامد شاگردانم را رها کنم چون زایمانم دقیقاً وسط سال تحصیلی اتفاق افتاد و برای تأمین معلم جدید خیلی مشکل و جود دارد.
وی ادامه داد: نخواستم بچه‌ها بدون معلم بمانند چراکه من علاوه بر اینکه مدیر مدرسه هستم، پایه‌های سوم و چهارم را هم تدریس می‌کنم؛ دیگر دلم رضا نمی‌داد بچه‌ها را این وسط سالی رها کنم.
زمانپور اضافه کرد: علاوه بر پسرم که تازه متولد شده است، یک پسر و دو دختر دیگر دارم؛ دو تا ازفرزندانم که دانش آموزان خودم هستند و دختر کوچکم که پنج سالش است از نوزاد خانواده در مدرسه مواظبت می کند؛ البته دانش آموزان کلاس هم کمک می‌کنند.
وی با اشاره به مسیری که هر روز با ۴ بچه برای رسیدن به مدرسه طی می کند، افزود: خوب خیلی سختاست خانه ما با مدرسه نسبتاً فاصله زیادی دارد و من مجبورم در سرما و گرما بچه را بغل کنم و هر روز اینمسافت را طی کنم ولی خدا را شکر شوهرم در کارهای خانه کمکم می کند با اینکه خودش کشاورزی دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رفتار عجیب دو مجری مرد با خانم بازیگر در تلویزیون تهران + فیلم

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

دانشجوی مغرور با یک نگاه و یک پک ساده اسیر کیانا شد

قاتل در ملایر گردن مردی را در خیابان سلاخی کرد

فیلم آتش زدن وحشیانه یک بیمار روی تخت بیمارستان + تصاویر

مرد مُرده با پای خودش به بیمارستان رفت + فیلم 16+

تیر اندازی مرگبار روبروی بیمارستان در عمرانیه! / زن چادری و شوهرش کشته شدند + فیلم

خائن بودن دیوید بکام به زنش شب قبل از عروسی سلطنتی / دختر غریبه کیست؟ + عکس

این جوان ایرانی دزد بین المللی است! / او را می شناسید؟ + عکس بدون پوشش

این 2 جوان را می شناسید؟ / آنها با چاقو تهرانی ها را تسلیم خود می کردند! + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

خانم بازیگر وقتی در هتل به هوش آمد خود و کارگردان سرشناس را در وضعیت بدی دید + عکس

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۵۱/خانم_معلم_فداکار_روستا_فخر_آباد_کوهرنگ_تحمل_نداشت_۹_ماه_دانش_آموزان_را_نبیند_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: