Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:56:05 GMT

نماینده مردم دورود در مجلس شهادت «امین غالبی حاجیوند»را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۵۴/نماینده_مردم_دورود_در_مجلس_شهادت_امین_غالبی_حاجیوند_را_تسلیت_گفت

نماینده مردم دورود در مجلس شهادت «امین غالبی حاجیوند»را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت شهید «امین غالبی حاجیوند» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

یکبار دیگر لرستان قهرمان یکی از عزیزترین عزیزان خود را تقدیم امنیت و آرامش ایران اسلامی کرد.

در روز به خاکسپاری شهید سرافراز سید نورخدا موسوی که در نبرد با اشرار جان شیرین خود را فدای امنیت وطن کرد، بار دیگر  سربازی شجاع و دلیر از شهرستان دورود ادامه دهنده راه نورخداهای موسوی شد تا اشرار و دشمنان این آب و خاک بدانند و باور کنند ایران زنده و پاینده به فرزندان شجاع خود است که هرگز اجازه نخواهند داد بدخواهان و اشرار به اهداف شوم خود که همانا بر هم زدن نظم و آرامش ایران اسلامی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید امین غالبی حاجیوند نیز به جمع شهدایی پیوست که جان باختن در راه آرامش و امنیت وطن را بر ماندن در دنیای فانی ترجیح دادند تا به همگان ثابت شود با وجود چنین فرزندان شجاع و قهرمانی امنیت و آرامش برای مردمان ایران زمین ابدی است.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از مردم شهرستان های دورود و ازنا شهادت سرباز فداکار کشورم شهید امین غالبی حاجیوند را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده این شهید عزیز و بزرگوار تسلیت عرض می نمایم.

بر اسای این گزارش، شهید امین غالبی حاجیوند مرزبان شجاع تیپ ۲۸۴ ارتش لرستان مستقر در منطقه مرزی سومار در درگیری با اشرار در منطقه مرزی سومار کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر شهید امین غالبی حاجیوند روز گذشته در گلزار شهدای روستای «گل گورچک» شهرستان «دورود» به خاک سپرده شد.

کد خبر 4455537

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۵۴/نماینده_مردم_دورود_در_مجلس_شهادت_امین_غالبی_حاجیوند_را_تسلیت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: