Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@20:52:19 GMT

علم الهدی: آیت الله نوری همدانی در خصوص کاندیداتوری رئیسی خدمت رهبری رفتند / رهبری گفتند نه بصورت سلبی و نه بصورت ایجابی ورود نمی کنم / دولت به اندازه یک ارزن به ما کمک نکرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۵۸/علم_الهدی_آیت_الله_نوری_همدانی_در_خصوص_کاندیداتوری_رئیسی_خدمت_رهبری_رفتند_رهبری_گفتند_نه_بصورت_سلبی_و_نه_بصورت_ایجابی_ورود_نمی_کنم_دولت_به_اندازه_یک_ارزن_به_ما_کمک_نکرد

ویداد۲۴_حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی در جمع اعضای برخی نشریات دانشجویی در خصوص چگونگی تصمیم حجت الاسلام رئیسی برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اظهار کرد: آقای رئیسی قصد کاندیدا شدن در انتخابات را نداشت و برای این موضوع خدمت رهبری نرفت و دستوری هم نگرفت.
وی افزود: آیت الله نوری همدانی در این خصوص خدمت رهبری رفتند و ایشان فرمودند من در این خصوص نه بصورت سلبی و نه بصورت ایجابی ورود نمی کنم و بعد از آن آیت الله نوری همدانی و بعضی دیگر از مراجع عظام تقلید و جمعی از علماء و نخبگان سیاسی به آقای رئیسی برای حضور در این رقابت اصرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه مشهد با اشاره به نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دوازدهم ابراز کرد: آنچه آقایان کاندیداها از حاشیه شهر و حاشیه نشینی گفتند نشان داد شناخت کافی از حاشیه نشینی ندارند چون مشکل اصلی در حاشیه شهر امنیت است.
وی ادامه داد: مسئله اول در حاشیه شهر امنیت و دوم بحث فرهنگی است، جریان ها و نهله های مختلف فکری در حاشیه شهر فعال شده اند و چون از اقوام مختلف هستند فرهنگ ثابتی در آنجا حاکم نیست، مشکل سوم بحث اقتصاد است چون نبود شغل و امکانات سبب می شود افراد به سمت قاچاق، بزهکاری و اعتیاد کشیده شوند.
علم الهدی با انتقاد از ضعف عملکرد دولت های گذشته در خصوص حاشیه شهر مشهد گفت: دولت در بخش حاشیه شهر به اندازه یک ارزن به ما کمک نکرد و بیشترین کمک را شهرداری و سپاه انجام دادند.
علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکلات شهر مشهد تاکید کرد: مهمترین مسئله در مشهد حفظ هویت امام رضا (ع) است، مقابله با ناهنجاری وظیفه روحانیت است و در مشهد برای ما آنچه اهمیت مضاعف دارد حفظ هویت امام رضا (ع) است چون اولین شهروند این شهر ایشان بوده اند و این شهر متعلق به ایشان است.
وی با انتقاد از رویکرد توسعه گردشگری در شهر مشهد گفت: پسندیده نیست که مشهد به جزیره کیش تبدیل شود که در وسط آن یک گنبد طلا است. و هر چه هویت این شهر را بهم بریزد و سبب شود جریانی بر زیارت فائق آید مثل مراکز تفریحی و تجاری و... درست نیست.
وی ابراز داشت: بنده با تفریح مردم مخالف نیستم اما با اینکه اینجا مرکز توسعه تفریحات در کشور و خارجی ها شناخته شود مخالفم. پس این تعبیر که من ضد تفریح و شادابی مردم هستم درست نیست. بنده می گویم شهر ما باید شهر زیارتی باشد و این شهر به هتل و مرکز خرید و تفریح نیازمند است اما در حاشیه زیارت، نه اینکه اینها اصل شود و زیارت حاشیه آن باشد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۵۸/علم_الهدی_آیت_الله_نوری_همدانی_در_خصوص_کاندیداتوری_رئیسی_خدمت_رهبری_رفتند_رهبری_گفتند_نه_بصورت_سلبی_و_نه_بصورت_ایجابی_ورود_نمی_کنم_دولت_به_اندازه_یک_ارزن_به_ما_کمک_نکرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: