Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:38:50 GMT

کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی مشکل آموزش و پرورش بانه است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۶۸/کمبود_فضای_آموزشی_و_نیروی_انسانی_مشکل_آموزش_و_پرورش_بانه_است

کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی مشکل آموزش و پرورش بانه است

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی از عمده‌ترین مشکلات آموزش و پرورش شهرستان است.

رضا خصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه، با اشاره به کمبودها و مشکلات آموزشی شهرستان بانه اظهار داشت: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی از عمده‌ترین مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال نیز باوجود کمبود فضاهای آموزشی، در حوزه نیروی انسانی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به 137 نفر معلم نیاز داریم و بیشترین کمبود معلم مربوط به مقطع ابتدایی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام گرفته شده اولیه تصریح کرد: امسال تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بیش از 18 هزار دانش‌آموز خواهد بود و نسبت به سال گذشته از افزایش یکهزار نفری برخوردار است.

وی گفت: این افزایش یکهزار نفری دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیازمند 4 واحد آموزشی جدید است و متأسفانه فضای آموزشی موجود در بانه جوابگوی این تعداد جمعیت نیست.

ناچاراً مجبور بهدوشیفته کردن مدارس بانه هستیم

خضری افزود: ناچاراً برای جبران کمبود فضای آموزشی در بانه مجبور هستیم که مدارس را دوشیفته کنیم و متأسفانه بیشترین مدارس دو شیفته استان کردستان مربوط به این شهرستان است.

وی اظهار کرد: علیرغم وجود مشکلات، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی در بانه همه دانش‌آموزان معلم دارند بطوریکه برای دو نفر دانش‌آموز هم معلم اختصاص داده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با اشاره به آمار سرشماری جدید گفت: جمعیت این شهرستان نسبت به سال 91، حدود 26 هزار نفر افزایش پیدا کرده و مهاجرپذیر بودن از دلایل اصلی تراکم بالای دانش‌آموز است.

انتهای پیام/

R7848/P1361/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۶۸/کمبود_فضای_آموزشی_و_نیروی_انسانی_مشکل_آموزش_و_پرورش_بانه_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: