Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:17:17 GMT

تودیع و معارفه رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آذرشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۷۰/تودیع_و_معارفه_رییس_اداره_صنعت_معدن_و_تجارت_شهرستان_آذرشهر

تودیع و معارفه رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آذرشهر

جلسه تودیع و معارفه رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آذرشهر برگزار شد.شکرا... زارعیان بعنوان رییس جدید این اداره معرفی و از زحمات و تلاشهای عارفی نیز قدردانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان،در این جلسه فرماندار شهرستان آذرشهر باگفتن ظرفیتهای شهرستان خواهان توجه به بخش صنعت و معدن شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیاری گفت:سرمایه گذاری در بخش صنعتی طی چهار سال گذشته مبالغ قابل توجهی را به خود اختصاص داده و نیازمند توجه خاص است.

وی کمبود تجهیزات و نیروی انسانی را یادآور شده و خواستار تقویت اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان آذرشهر شد.

پایدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان نیز از تحویل یک دستگاه خودرو به این اداره خبرداد و اظهار کرد:پیگیر افزایش نیروی انسانی چارت سازمانی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان خواهد شد.

گفتنی است زارعیان ریاست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان مرند را در کارنامه خویش دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۷۰/تودیع_و_معارفه_رییس_اداره_صنعت_معدن_و_تجارت_شهرستان_آذرشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: