Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@09:25:18 GMT

جنجال بر سر خرید‌های نیم‌فصل شفر در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۸۰/جنجال_بر_سر_خرید_های_نیم_فصل_شفر_در_استقلال

به گزارش وانانیوز،   زمان زیادی تا شروع تعطیلات نیم‌فصل نمانده است. بیش از استراحت و تعطیلی لیگ، چیزی که در نیم‌فصل برای رسانه‌ها و باشگاه‌ها مهم است، جذب بازیکنانی است که بتوانند مشکلات تیم‌ها را حل کنند. استقلال تهران هم با عملکردی که در نیم‌فصل اول داشت نشان داد به بازیکنان جدیدی نیاز دارد تا وضعیت خود را سر و سامان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر چندی قبل به دیدار امیرحسین فتحی رفت و درباره خرید‌های نیم‌فصل با او حرف زد. مربی آلمانی تأکید داشت خود اوست که باید نظر اول و آخر را درباره خرید‌های نیم‌فصل بدهد و فتحی هم تأکید کرد، طبیعتاً به‌عنوان نفر اول کادر فنی، او باید روی خرید‌ها نظر نهایی را دهد. فتحی، اما برای این‌که دل کمیته فنی را هم به‌دست بیاورد گفت: آن‌ها هم نظر می‌دهند ولی تصمیم نهایی را شفر می‌گیرد.
حالا، اما به نظر بازی پیچیده‌تر است چراکه در ظاهر پیداست چند آشپز در نیم‌فصل برای استقلال غذا خواهند پخت. با وجود تأکید شفر بر این مسئله که باید خودش خرید‌ها را انتخاب کند، هیئت‌مدیره و کمیته فنی نسبت به او اعتماد چندانی ندارند. آن‌ها معتقدند تا زمانی که پسر شفر هم بخواهد درباره خرید‌ها روی پدرش اثرگذار باشد، به نتیجه‌ای نخواهند رسید. این بی‌اعتمادی هم در هیئت‌مدیره وجود دارد و هم در کمیته فنی، به همین خاطر حالا هرکسی نسخه شفابخش خود را برای نیم‌فصل می‌دهد. امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه هم در این بین تلاش می‌کند به شکلی موضوع را مدیریت کند، همان‌طور که سرانجام توانست شفر را به جلسه کمیته فنی بکشاند. هفته گذشته خبر رسید باشگاه استقلال قصد دارد تیام و جپاروف را بازگرداند، دو بازیکنی که تابستان از استقلال جدا شدند. این تصمیم را هیئت‌مدیره گرفت، بدون این‌که شفر را در جریان بگذارد. در آخرین جلسه اعضا به این نتیجه رسیدند که آن‌ها را جذب کنند و خبر را جواد قراب، لو داد. در واقع شفر اصلاً در جریان قرار نداشت به همین دلیل دیروز هم علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه، بی‌خبر از همه‌جا آن را تکذیب کرد. این در حالی است که هیئت‌مدیره روی بازگرداندن آن‌ها پافشاری دارد. از سوی دیگر کمیته فنی هم تأکید دارد لیست خرید‌های وینفرد شفر باید به دست آن‌ها برسد و رزومه بازیکنان را بررسی کنند. هیئت‌مدیره کاملاً موافق این مسئله است چراکه در ابتدای فصل با وجود داشتن رزومه کامل گرو و نویمایر این دو بازیکن جذب شدند. اعضای هیئت‌مدیره اعتقاد دارند اگر کمیته‌ای بود که باید درباره رزومه‌ها نظر می‌داد شاید در آن زمان این دو بازیکن بی‌کیفیت جذب استقلال نمی‌شدند. فعلاً خرید‌های استقلال برای نیم‌فصل تبدیل به محل چالشی شده‌‎اند برای این‌که هیئت‌مدیره، وینفرد شفر و کمیته فنی بخواهند قدرت خود را نشان دهند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۸۰/جنجال_بر_سر_خرید_های_نیم_فصل_شفر_در_استقلال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: