Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:51:45 GMT

نماینده سابق ایلام در مجلس درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۹۲/نماینده_سابق_ایلام_در_مجلس_درگذشت

نماینده سابق ایلام در مجلس درگذشت

به گزارش ایرنا، مرحوم موسوی از سال 71 تا 75 نماینده حوزه انتخابیه ایلام در مجلس چهارم بود که امروز پس از یک دوره بیماری در تهران دار فانی را وداع گفت.
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پیامی درگذشت سید حشمت الله موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
متن پیام استاندار ایلام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت نماینده اسبق مردم استان در مجلس شورای اسلامی مرحوم سید حشمت الله موسوی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم سید حشمت الله موسوی در عرصه خدمتگزاری به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی تلاش های ارزنده ای انجام دادند و بدون شک خدمات ایشان در اذهان و خاطره مردم قدرشناس این دیار باقی خواهد ماند.
اینجانب درگذشت آن نماینده فقید را به مردم عزیز استان ایلام، مخصوصا خانواده گرانقدر آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
6119
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۹۲/نماینده_سابق_ایلام_در_مجلس_درگذشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: