Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:13:13 GMT

۳۸ دستگاه یونیت دندانپزشکی قاچاق در گمرک بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۵۳۶/۳۸_دستگاه_یونیت_دندانپزشکی_قاچاق_در_گمرک_بوشهر_کشف_شد

۳۸ دستگاه یونیت دندانپزشکی قاچاق در گمرک بوشهر کشف شد

سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران گمرک بوشهر یک محموله قاچاق شامل ۳۸ دستگاه یونیت دندانپزشکی به ارزش ۱.۴ میلیارد ریال در گمرک بوشهر کشف شد.

جمشید قسوریان جهرمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، راه‌اندازی سامانه جامع گمرکی را سبب تسریع در خدمات گمرکی دانست و اظهار داشت: در گمرکات استان بوشهر سامانه جامع گمرکی مستقر است و سبب تسریع در ارائه خدمات و جلوگیری از تخلفات به ویژه قاچاق کالا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس کل گمرکات کشور با اشاره به کشف محموله قاچاق تجهیزات دندان پزشکی در گمرک بوشهر تصریح کرد: کالای وارداتی که تحت عنوان کمپرسور هوا اظهار شده بود با بازرسی‌های انجام شده مشخص شد محتویات کانیتنر حاوی کالاهای وارداتی به جزء یک ردیف جلو مابقی تجهیزات دندان پزشکی است.

قسوریان جهرمی با بیان اینکه از این محموله قاچاق تعداد 38 دستگاه یونیت دندانپزشکی کشف شد گفت: کالای وارداتی درون کانتینر دارای 38 پالت هر پالت حاوی یک دستگاه یونیت دندانپزشکی است کهدستگاه‌های یونیت دندانپزشکی در داخل پالت‌ها جاسازی شده بود و در اظهارنامه تنظیمی ذکری از آن نشده است.

سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر ارزش کالای قاچاق مکشوفه را بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال دانست و گفت: محموله قاچاق توسط پرسنل گمرک در حضور نماینده صاحب کالا تحت عنوان کشف کالای قاچاق صورتجلسه و پرونده برای تکمیل و ارسال به مراجع قضایی به واحد حقوقی گمرک بوشهر ارجاع شد.

مشاور رئیس کل گمرکات کشور با تاکید بر مبارزه با کالای قاچاق افزود: تمامی تلاش کارکنان گمرک در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه با قاچاق سازمان یافته و کلان بوده که در این راستا با قاچاقچیان قاطعانه برخورد قانونی می‌‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P1361/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۵۳۶/۳۸_دستگاه_یونیت_دندانپزشکی_قاچاق_در_گمرک_بوشهر_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: