Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@16:02:41 GMT

درخشش دانش آموز اهری در مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی و ماکروسکوپی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۲۹۹/درخشش_دانش_آموز_اهری_در_مسابقه_بین_المللی_عکاسی_میکروسکوپی_و_ماکروسکوپی

درخشش دانش آموز اهری در مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی و ماکروسکوپی

به گزارش خبرگزاری بسیج از آإربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، نیما محمدی عضو پژوهشسرای خیام اهر و  دانش آموز  مدرسه علامه حلی 2 در مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی و ماکروسکوپی، موفق به کسب رتبه برتر کشوری این مسابقات شد.

همچنین در بخش همکاران نیز خانم اعظم السادات حسینی معاون فناوری دبیرستان فرزانگان 2 اهر موفق به کسب برتر کشوری این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان آثار ارسالی از 80 کشور جهان، 41 اثر شامل 12 اثر دانش آموزی از داخل و 12 اثر دانش آموزی از خارج از کشور، 10 اثر همکار فرهنگی داخل کشور و هفت اثر همکار فرهنگی خارج از کشور به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۲۹۹/درخشش_دانش_آموز_اهری_در_مسابقه_بین_المللی_عکاسی_میکروسکوپی_و_ماکروسکوپی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: