Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@13:27:06 GMT

انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح در مرزهای غربی کشور + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۳۰۱/انهدام_باند_بزرگ_قاچاق_سلاح_در_مرزهای_غربی_کشور_فیلم

انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح در مرزهای غربی کشور + فیلم

‍‍‍‍‍‍

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند یکی از باندهای بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای غربی کشور را شناسایی و منهدم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند یکی از باندهای بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای غربی کشور را شناسایی و منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازماندهی این باندهای قاچاق سلاح، با هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی غربی و با هدف ایجاد ناامنی در داخل کشور صورت می گیرد. 

نیروهای ضدتروریست سازمان اطلاعات سپاه کرمانشاه در این عملیات، 259 قبضه سلاح کمری، 2 قبضه سلاح جنگی و 3 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح در مرزهای غربی کشور + فیلم دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۰۱/انهدام_باند_بزرگ_قاچاق_سلاح_در_مرزهای_غربی_کشور_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: