Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:44:26 GMT

خودسوزی وحشتناک دختر 22 ساله در کازرون / نامزدش چه نقشی داشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۳۰۹/خودسوزی_وحشتناک_دختر_۲۲_ساله_در_کازرون_نامزدش_چه_نقشی_داشت

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی کازرون گفت: دختری 22 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، با مواد اشتعال زا در یکی ازخیابان های این شهرستان خود را به آتش کشید.

سرهنگ محمد عبادی نژادبیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره خود سوزی در یکی از خیابان های سطح شهر، بلافاصله کارکنان انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه Incident اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی، ماموران مطلع شدند که دختری 22 ساله به دلیل اختلاف با نامزد خود مواد اشتعال زا را بر روی خود ریخته و اقدام به خود سوزی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سریعا فرد مذکور به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: شهروندان می توانند برای برطرف کردن هرگونه مشکل خانوادگی، به مشاوران نیروی انتظامی مستقر در کلانتری ها مراجعه و به صورت رایگان از خدمات آن ها استفاده کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن آبادانی با دست و پای بسته در مغازه اش پیدا شد! / 2 جوان هیکلی با زهره چه کردند؟! دستگیری قاتل قهرمان پرورش اندام با شلیک 4 گلوله / در شهرکرد رخ داد +عکس مقتول آتش زدن کفتارمادر و 2 توله اش در مشهد + عکس دلخراش از اجساد سوخته خراب شدن اتوبوس بازیکنان کاشیما در مسیر استادیوم آزادی!+عکس دستور بن سلمان برای طلاق گرفتن بازیگر سعودی از همسر مشهورش! + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند! اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات این زنان در یک کارواش تهران ماشین می شورند + تصاویر مرگ عجیب شاهد یک پرونده در سرویس بهداشتی دادگاه! سر پسر8 ساله اش را برید تا برای موتورش قربانی کند! / مرد تهرانی به پلیس چه گفت؟!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۰۹/خودسوزی_وحشتناک_دختر_۲۲_ساله_در_کازرون_نامزدش_چه_نقشی_داشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: