Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@07:44:09 GMT

قتل و تجاوز جنسي به دختر سه ساله در خانه پدري ! + عکس ها

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۳۱۰/قتل_و_تجاوز_جنسی_به_دختر_سه_ساله_در_خانه_پدری_عکس_ها

خبرگزاري آريا - دادگاه به اين نتيجه رسيده است که اين دختر سه ساله در خانه اش پس از سوء رفتار جسمي و جنسي به قتل رسيده است.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، تصاويري از داخل خانه وجود دارند که پدر به قتل دختر سه ساله اش که مورد تجاوز قرار گرفته است اعتراف کرده است. پس از متوجه شدن مرگ اين دختر سه ساله، همچنين متي لي ويليامسون به هم خانه اي خود دستور داده که قبل از زنگ زدن به اورژانس مارى جوانا را مخفي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





ويليامسون به جرم خود در قتل دخترش در ديوان عالي کشور در بريزبن، استراليا اعتراف کرده است، او گفته است که موفق به ارائه درمان پزشکي براي دخترش که بدن او را در ماه مارس 2013 پيدا کرد نشده است. گزارش شده است که او آزار جسمي يا جنسي به دخترش را تکذيب کرده است و همخانه خودش را در اين مورد سرزنش قرار داد.



همخانه اش، کريستوفر کنت، سال گذشته به قتل نفس اعتراف کرد. کنت، که دو سال است زنداني شده است ادعا کرده است که ويليامسون دخترش را مورد ضرب و شتم قرار داده است. دادگاه بين اين نتيجه رسيده است که کايهشا لي در خانه اش پس از سوء رفتار جسمي و جنسي به قتل رسيده است. اتهاماتي که ويليامسون تکذيب کرده است عبارتند از استفاده از يک اسباب بازي جنسي بزرگ در دختر، آسيب رساندن به معده او و عکس برداري از بدن برهنه دخترش.



با وجود استفراغ دختر، وجود کبودي بر روي صورت او، و وجود خون در پوشک او، ويليامسون به دادگاه گفت که او دخترش را پيش دکتر نبرده است. در دادگاه گفته شد که او نيز که او خونريزي از اندام تناسلي دختر را ناديده گرفته بود.

او به دادگاه گفت: در آن زمان به اين مسئله فکر نمي کردم
من مي ترسيدم که او را از دست بدهم ... زيرا او خيلي بد حال بود.

به گزارش اخبار کوئينزلند، او روزي 19 ساعت دخترش را با استفاده از يک سيستم طناب محبوس مي کرد زيرا او بر روي زمين شير مي ريخت.
به گفته پروفسور روي کيمبل، متخصص اطفال، اين دختر در ساعات پاياني عمرش، قادر به حرکت کردن، صحبت کردن، غذا خوردن يا نوشيدن نبوده است.

فيليپ مک کارتي، دادستان کراون، در دادگاه پرسيد: شما اول فکر مي کرديد که در زماني که دختر شما در حالت مرده بر روي زمين قرار داشت اين بود که پليس ممکن است شما را يه جرم داشتن ماري جوانا دستگير کند؟

ويليامسون پاسخ داد: درست است.
مادر دختر براي اولين بار در چهار سال گذشته در خارج از دادگاه پس از شنيدن شواهد در دادگاه، صحبت کرد.
دنيل جاقين، همسر سابق ويليامسون، به رسانه ها گفت که هم او و هم خانه ايش بايد زنداني شوند.

خانم جاقين گفت: درک اين مسئله واقعاً سخت است،. هيچ کس به او کمک نکرد. اين موضوع نفرت انگيز است.
صدور حکم ويليامسون در مورد مرگ دخترش دو هفته بعد از سر گرفته خواهد شد. رسيدگي به اين پرونده به مارس 16 موکول شد.
نوزاد
110



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۱۰/قتل_و_تجاوز_جنسی_به_دختر_سه_ساله_در_خانه_پدری_عکس_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: