Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:14:13 GMT

ایجاد کنندگان سامانه پیامکی و تلفن گویای تقلبی محصولات سلامت محور تحت پیگرد هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۳۲۱/ایجاد_کنندگان_سامانه_پیامکی_و_تلفن_گویای_تقلبی_محصولات_سلامت_محور_تحت_پیگرد_هستند

ایجاد کنندگان سامانه پیامکی و تلفن گویای تقلبی محصولات سلامت محور تحت پیگرد هستند

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: تمام ایجاد کنندگان سامانه های پیامکی و تلفن های گویای تقلبی تعیین اصالت کالاهای سلامت محور از طریق پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی، تحت پیگیری هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از سازمان غذا و دارو ، شهریار اسلامی تبار تاکید کرد که مردم استعلام فرآورده های سلامت را فقط از طریق سامانه پیامکی 20008822 و تلفن گویا با شماره 6185 انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به جز شماره های اشاره شده ، سایر سامانه های پیامکی و تلفن های گویا ، تقلبی است و هموطنان حتما سامانه پیامکی و تلفن های گویای تقلبی تعیین اصالت کالای سلامت محور را به سازمان غذا و دارو معرفی کنند.
وی با اشاره به ایجاد سامانه تقلبی و اعلام تائید روی کالاهای سلامت محور از سوی افراد سود جو و متقلب، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قانون احکامی دائمی برنامه های توسعه ای کشور، سیستم نرم افزاری کنترل و رهگیری اصالت کالاهای سلامت محور و مجموع مواد و فرآورده های دارویی، مکمل های تغدیه ای، خوراکی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ملزومات و تجهیزات پزشکی در سازمان غذا و دارو مستقر شده است.
وی از مردم خواست با به خاطر سپردن سامانه پیامکی 20008822 و تلفن گویا6185 از اعتماد به سامانه های تقلبی، خودداری کنند.
شماره سامانه های تقلبی روی جدول تصویر این خبر قابل مشاهده است.
اجتمام**9185**1776
تنظیم کننده: سادات حسینی خواه ** انتشار: لیلا خطیب زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۲۱/ایجاد_کنندگان_سامانه_پیامکی_و_تلفن_گویای_تقلبی_محصولات_سلامت_محور_تحت_پیگرد_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: