Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:27:40 GMT

حضور ظریف در برنامه صبحگاهی حالا خورشید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۳۲۵/حضور_ظریف_در_برنامه_صبحگاهی_حالا_خورشید

حضور ظریف در برنامه صبحگاهی حالا خورشید

وزیر امور خارجه در روزهای ابتدایی آغاز هفته دولت در برنامه صبحگاهی حالا خورشید حضور پیدا می کند.

به گزارش ایسنا، رضا رشیدپور مجری این برنامه در توییتی در این زمینه اعلام کرد که در روز یکشنبه در برنامه حالا خورشید میزبان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه است او در این توییت از مخاطبان خود خواست سوال‌های پیشنهادی شان  برای پرسش از وزیر خارجه را مطرح  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۲۵/حضور_ظریف_در_برنامه_صبحگاهی_حالا_خورشید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: