Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@14:57:04 GMT

«نیاز» ثمین وطن دوست منتشر می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۳۴۰/نیاز_ثمین_وطن_دوست_منتشر_می_شود

«نیاز» ثمین وطن دوست منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری برنا،این آلبوم پس از ۱۰ سال از انتشار اولین آلبوم وطن دوست و به پیشنهاد مرحوم نیما وارسته در زمان حیاتش در دست تهیه و تولید قرار گرفت.

«نیاز» با فضاهای زیبای موسیقی الکترونیک و تلفیقی راک همراه است و به عنوان اولین آلبوم سال ۱۳۹۶ در روز 23 فروردین رونمایی و عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساخت آلبوم ثمین وطن دوست از سال ۸۹ آغاز شده است و آخرین اثر تنظیمی زنده یاد نیما وارسته نیز در آن حضور دارد. این آلبوم شامل هشت قطعه موسیقی است که تنظیم دو قطعه آنها را پدرام مرندیز انجام داده است و تایماز اطاعتی نیز تنظیم یکی از قطعات آن را به عهده داشته است. مابقی قطعات توسط مرحوم نیما وارسته صورت گرفته است.

«نفس هات»، «یادگاری»، «نیاز»، «سایه»، «پاییز»، «باور»، «بی احساس» و « از عشق می باشد» عنوان قطعات این آلبوم است.

همچنین بابک ریاحی پور، پدرام مرندیز، مسعود همایونی، همایون نصیری، فیروز ویسانلو، بابک صفرنژاد، نیما وارسته، جابر اطاعتی، تایماز اطاعتی، ماکان حافظی، بهزاد رواقی، آرین کشیشی، امیر میلاد نیکزاد و برخی دیگر از هنرمندان موسیقی به عنوان نوازنده و همکاری در «نیاز» ثمین وطن دوست را یاری کرده اند.

«نیاز» بعداز ۱۰ سال از انتشار «همشهری خوبم» از این هنرمند به عنوان دومین اثر مجاز، توسط شرکت فرهنگی-هنری «ترنم نی» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۴۰/نیاز_ثمین_وطن_دوست_منتشر_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: