Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@05:56:12 GMT

پانزدهمین همایش بانوان قرآن پژوه اسفند‌ماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۳۴۲/پانزدهمین_همایش_بانوان_قرآن_پژوه_اسفند_ماه_برگزار_می_شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: حجت‌الاسلام محمد عبداللهیان، دبیر علمی همایش تجلیل از بانوان قرآن‌پژوه از برگزاری پانزدهمین دوره این همایش خبر داد و گفت: این همایش امسال هم مانند سنوات گذشته در اسفند‌ماه باحضور گسترده بانوان فعال در عرصه قرآن کریم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص ادغام این همایش با همایش بانوان قرآنی که توسط سازمان اوقاف برگزار می‌‌شود، گفت: پیشنهاداتی در‌ این خصوص قبلاً به ما ارائه شد اما این پیشنهادات در حد کلام باقی‌ماند و فعلاً از ادغام دو‌همایش خبری نخواهد بود.

عبداللهیان از تجلیل از بانوان داخلی و خارجی فعال در عرصه قرآن در این همایش خبر داد و گفت: در پانزدهمین همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان قرآن‌پژوه که در برج میلاد برگزار خواهد شد، از قریب به 20 بانوی قرآن پژوه ایرانی و 5 بانوی قرآن پژوه از سایر کشورها تجلیل می‌شود.

دبیر علمی همایش تجلیل از بانوان قرآن پژوه عنوان کرد: کارهای علمی این همایش انجام شده و کارهای اجرایی آن در دست اقدام است و ان شا الله به موقع برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۴۲/پانزدهمین_همایش_بانوان_قرآن_پژوه_اسفند_ماه_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: