Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@09:41:13 GMT

تهران| اسلامشهر در ورزش قهرمانی بین شهرستان‌های استان تهران پیشتاز است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۱۸۰/تهران_اسلامشهر_در_ورزش_قهرمانی_بین_شهرستان_های_استان_تهران_پیشتاز_است

تهران| اسلامشهر در ورزش قهرمانی بین شهرستان‌های استان تهران پیشتاز است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی در استان تهران به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اسلامشهر در ورزش قهرمانی بین شهرستان‌های استان تهران پیشتاز است. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، رضا گل محمدی شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی و استخر هشت بهشت واوان در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر به لحاظ کسب مقام‌های قهرمانی و عناوین مختلف ورزشی پیشتاز شهرستان‌های استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح 40 پروژه عمرانی در استان تهران به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کار جهادی وظیفه ملی و میهنی ما در مقابله با دشمنانی است که به فکر ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند بنابراین سازندگی این کشور نوعی جهاد محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عنوان کرد: امیدوارم این جو وحدت و همدلی در بین مسئولان اسلامشهر، مردم و جوانان این شهرستان همواره حاکم باشد و به سبب برخی مسائل کوچک اتحاد و تعامل خود را از دست ندهید.

گل محمدی با اشاره به سیاست‌های دولت در قالب ماده 27 ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار از سیاست‌های دولت است که اجرای درست آن رونق و آبادانی شهرها را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت بخش خصوصی که در نقاطی دور از تهران از جمله اسلامشهر سرمایه‌گذاری می‌کنند و فضایی با این طراحی و معماری خوب فراهم کردند سبب تشویق و جذب سرمایه‌گذاران به شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۱۸۰/تهران_اسلامشهر_در_ورزش_قهرمانی_بین_شهرستان_های_استان_تهران_پیشتاز_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: