Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@14:54:33 GMT

ترافیک سنگین در صبح بارانی تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۲۵۳/ترافیک_سنگین_در_صبح_بارانی_تهران

رکنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس Police راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک معابر شهر تهران اظهار کرد: محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی ساز، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از ستاری، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از صدف، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق ومحور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت آباد دارای حجم بار ترافیک صبحگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی افزود: محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) ازصالحی، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از ۹ دی، محور جنوب به شمال بزرگراه بسیج از زیر گذر کلاهدوز، محور شرق به غرب بزرگراه رسالت از امام علی (ع)، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... از جناح و غرب به شرق آزاد راه تهران –کرج از پل Bridge غربی دارای حجم بار ترافیکی است.

وی گفت: با توجه به احتمال بارندگی و لغزنده بودن معابر برای بعد از ظهر امروز پیش‌بینی می‌شود که در اکثر معابر شاهد بار ترافیک سنگین باشیم.

رازقی افزود: توصیه می‌شود رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند؛ همکاری لازم با پلیس را داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس این مرد خود را به گله کروکودیل ها سپرد تا تکه و پاره شود!+عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! دستگیری دختر هنرپیشه و پسر خواننده در تهران + جزییات حمله مار به مردی در دستشویی یک اداره + فیلم زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس جراحی میلیاردی یک زن برای عروسک شدن! + عکس زشت ترین بلای شوم بر سر یک زن زیبا! وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! تغییر شکل عجیب صورت نوزاد پس از عمل جراحی! +فیلم عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه جزییات مرگ دردناک دختر خرم آبادی در مسکن مهر!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۲۵۳/ترافیک_سنگین_در_صبح_بارانی_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: