Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:19:38 GMT

شبح عینکی کیست؟! / او سراغ مرد خوش تیپ در مشهد رفت! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۲۵۵/شبح_عینکی_کیست_او_سراغ_مرد_خوش_تیپ_در_مشهد_رفت_عکس

شبح عینکی کیست؟! / او سراغ مرد خوش تیپ در مشهد رفت! + عکس

رکنا: شبح عینکی سراغ مرد خوش تیپ در مشهد رفت.

 صبح اول آبان جوان 25 ساله‌ای در خیابان طلوع 13 مشهد درحالی که سوار بر خودرو قصد عزیمت به محل کارش را داشت، هدف ضربات چاقوی شوهر خواهرش قرار گرفت و به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید.در پی وقوع این حادثه Incident تلخ، بلافاصله تحقیقات قضایی از سوی قاضی Judge کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل Murder عمد) آغاز و مشخص شد که متهم جوان 34 ساله ای به نام مجتبی است که همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی و خلافکاری های وی حدود یک سال قبل از او طلاق گرفته و به خانه پدرش بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه بررسی ها حاکی از آن بود که روز حادثه مجتبی پس از یک ماه تعقیب برادرزنش ، درحالی که خود را مانند یک شبح کرده و عینکی نیز به چشم زده بود، او را به قتل رسانده و متواری شده است.
این متهم قبلا نیز خانواده همسرش را تهدید به اسیدپاشی کرده بود. این گزارش حاکی است: متهم بعد از 48 ساعت از وقوع جنایت Crime و در حالی که با صدور دستورات ویژه قضایی، خود را در محاصره کارآگاهان می دید، به ناچار تسلیم قانون Law شد. متهم در جلسه بازجویی به قاضی میرزایی گفت: می دانستم پدرزنم تک پسرش را خیلی دوست دارد به همین خاطر وقتی طلاق همسرم را گرفت من هم به قصد انتقام جویی برادر زنم را کشتم تا این گونه آن‌ها را عذاب بدهم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس این مرد خود را به گله کروکودیل ها سپرد تا تکه و پاره شود!+عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! دستگیری دختر هنرپیشه و پسر خواننده در تهران + جزییات حمله مار به مردی در دستشویی یک اداره + فیلم زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس جراحی میلیاردی یک زن برای عروسک شدن! + عکس زشت ترین بلای شوم بر سر یک زن زیبا! وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! تغییر شکل عجیب صورت نوزاد پس از عمل جراحی! +فیلم عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه جزییات مرگ دردناک دختر خرم آبادی در مسکن مهر!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۲۵۵/شبح_عینکی_کیست_او_سراغ_مرد_خوش_تیپ_در_مشهد_رفت_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: