Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:59:18 GMT

وابستگی به درآمد نفت پاشنه آشیل اقتصاد ایران است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۲۵۶/وابستگی_به_درآمد_نفت_پاشنه_آشیل_اقتصاد_ایران_است

وابستگی به درآمد نفت پاشنه آشیل اقتصاد ایران است

سمنان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وابستگی به درآمد نفت پاشنه آشیل اقتصاد و مانع رونق تولید داخلی در ایران است.

غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از چالش های اساسی اقتصاد ایران وابستگی بیش از حد به اقتصاد نفتی است که باید با اتخاذ تدابیر راهبردی این میزان از وابستگی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: تحریم های نفتی آمریکا فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه اقتصادی و افزایش تولید داخلی در کشور است و باید از این تحریم ها به عنوان یک فرصت استفاده بهینه کرد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نفت باید ابزاری سیاسی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان باشد و ایران باید با توسعه اقتصاد داخلی، جهان را از نفت خود محروم کند.
کاتب اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی همواره دولت را مورد حمایت خود قرار داده است و باید با همدلی و مشارکت برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور گام برداشت.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای رفع گرفتاری های مردم در کنار دولت است و با مشارکت همگانی می توان تحریم های استکبار جهانی را خنثی کرد.
کاتب افزود: در 40 سال گذشته ایالات متحده آمریکا با رویکردهای مختلف اقتصادی و اجتماعی درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود که با اقتدار این توطئه ها بی اثر شد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون سران قوا باید بیش از زمان دیگر باید یکدیگر تعامل داشته باشند و با هم فکری و انسجام ملی بار دیگر رونق اقتصادی به کشور باز می گردد.
7339/7408

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۲۵۶/وابستگی_به_درآمد_نفت_پاشنه_آشیل_اقتصاد_ایران_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: