Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@02:04:13 GMT

آمریکا نگران کانال مالی اروپا برای ادامه تجارت با ایران نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۲۸۶/آمریکا_نگران_کانال_مالی_اروپا_برای_ادامه_تجارت_با_ایران_نیست

آمریکا نگران کانال مالی اروپا برای ادامه تجارت با ایران نیست

پول‌نیوز - معاون وزارت خزانه داری آمریکا گفت: آمریکا نگرانی‌ای در مورد طرح اروپا برای ایجاد ابزار ویژه پرداخت برای دور زدن تحریم‌های ایران، ندارد.

یک مقام ارشد اطلاعات مالی آمریکا، گفت ایالات‌متحده نگرانی زیادی در مورد طرح اروپا برای ایجاد ابزار ویژه پرداخت (SPV) برای دور زدن تحریم‌های ایران، ندارد، چراکه شرکت‌ها در حال حاضر درحال خروج از این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دستیار ارشد وزیر خزانه‌داری آمریکا، سیگال مندلکر، به خبرنگاران لندن گفت: من معتقدم خبر بزرگتر اروپا این است که شرکت‌ها در حال خروج از بازار ایران هستند.

او گفت من در واقع اصلا نگران SPV اروپا نیستم. من معتقدم ما مکانیزم‌های بیشتری خواهیم یافت که با آن می‌توانیم با هم کار کنیم.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۲۸۶/آمریکا_نگران_کانال_مالی_اروپا_برای_ادامه_تجارت_با_ایران_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: