Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@14:11:58 GMT

در قسمت‌های پایانی دلدادگان چه‌ اتفاقی می‌افتد؟+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۶۰۱/در_قسمت_های_پایانی_دلدادگان_چه_اتفاقی_می_افتد_فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، همزمان با نمایش قسمت‌های پایانی مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» تیزری جدید سریال که توسط محمدابراهیم هادی ساخته شده، منتشر شد.

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌قلم مهدی محمد نژادیان و بابک کایدان نگارش شده است.  

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان است.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی و شاهرخ استخری، سیامک صفاریان، ‌ملیکا شریفی‌نیا و مسعود دلخواه ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۶۰۱/در_قسمت_های_پایانی_دلدادگان_چه_اتفاقی_می_افتد_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: