Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@03:14:53 GMT

رژیم سعودی ضعیف تر از آن است که به ایران حمله کند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۶۰۲/رژیم_سعودی_ضعیف_تر_از_آن_است_که_به_ایران_حمله_کند

امیل لحود تاکید کرداگر حزب الله نبود رژیم صهیونیستی خیلی وقت پیش لبنان را اشغال کرده بود و عربستان ضعیف تر از آن است که به ایران حمله کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین؛ رئیس جمهور اسبق لبنان گفت اگر حزب الله نبود اسرائیل خیلی وقت پیش لبنان را اشغال کرده بود و عربستان ضعیف تر از آن است که به ایران حمله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیل لحود رئیس جمهور اسبق لبنان در گفتگوی ویژه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: از زمان انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور، نهاد ریاست جمهوری در لبنان قدرت تصمیم گیری پیدا کرده است. من از زمان شکست داعش و جبهه النصره در جرود عرسال نگران اقدامات منفی عربستان علیه لبنان بودم. لبنانی ها باید از شعله ور شدن آتش فتنه داخلی که اسرائیل در حال انتشار آن است برحذر باشند.
لحود افزود: نمی توان پیش از بازگشت سعد الحریری به لبنان و شنیدن سخنان او استعفایش را پذیرفت. آنچه در عربستان درحال اتفاق افتادن است تحولاتی بیشتر از استعفای سعد الحریری را شامل می شود، به ویژه پس از بازداشت تعداد زیادی از کسانی که در این کشور دارای نفوذ بودند.
لحود خاطر نشان کرد میشل عون تلاش می کند فضا را آرام و اوضاع را کنترل کند، اما ما باید یک راهکار جایگزین را برای جلوگیری از کشیده شدن لبنان به فتنه وضع کنیم. کنترل بحران و تأکید بر توافق میان ارتش و مردم و نیروهای مقاومت دارای اهمیت زیادی است. نگران این موضوع هستم که از بحران آوارگان سوری برای بحرانی کردن اوضاع در لبنان سوء استفاده شود.
وی همچنین تصریح کرد: اگر حزب الله نبود اسرائیل خیلی وقت پیشتر لبنان را اشغال کرده بود. اسرائیل که صد درجه از عربستان قویتر است ناتوان از رویارویی با حزب الله بود و عربستان ضعیف تر از آن است که به ایران حمله کند.
رئیس جمهور اسبق لبنان در پایان به مردم لبنان اطمینان داد که جنگ جدیدی این کشور را تهدید نمی کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۶۰۲/رژیم_سعودی_ضعیف_تر_از_آن_است_که_به_ایران_حمله_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: