Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@13:23:35 GMT

قهرمان فصل اخیر لیگ برتر در فوتبال 60 دقیقه‌ای کدام تیم می‌شد + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۶۱۶/قهرمان_فصل_اخیر_لیگ_برتر_در_فوتبال_۶۰_دقیقه_ای_کدام_تیم_می_شد_عکس

قهرمان فصل اخیر لیگ برتر در فوتبال 60 دقیقه‌ای کدام تیم می‌شد + عکس

خبرگزاری میزان- در صورتی که فوتبال 60 دقیقه‌ای بود چهره قهرمان فصل اخیر لیگ برتر تغییر می‌کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی فوتبال (IFAB) که تنها نهاد دارای صلاحیت قانون‌گذاری در ورزش فوتبال است در نظر دارد با تغییراتی در این ورزش بر جذابیت آن بیفزاید.اعضای IFAB در حال بررسی پیشنهاد کاهش هر نیمه بازی از 45 دقیقه به 30 دقیقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پیشنهاد جدید بازی در دو نیمه 30 دقیقه‌ای مفید برگزار خواهد شد و هر بار که توپ از زمین خارج می‌شود، زمان متوقف خواهد شد. نشریه «سان» انگلیس در این رابطه گزارشی منتشر کرده که اگر قرار بود فصل 17-2016 لیگ برتر انگلیس بر اساس این پیشنهاد 60 دقیقه‌ای شدن بازی‌ فوتبال برگزار می‌شد، اکنون چه تیمی قهرمان بود؟ طبق این گزارش‌ و بر اساس عملکرد تیم‌های لیگ برتری در فصل اخیر، لیورپول در جریان 60 دقیقه بهترین عملکرد را در بین دیگر تیم‌ها داشته و بر این اساس می‌توانسته با 77 امتیاز قهرمان لیگ برتر لقب بگیرد و منچسترسیتی با 45 امتیاز نایب‌قهرمان می‌شد. نکته جالب اینجاست که چلسی، قهرمان فصل اخیر این رقابت‌ها در فوتبال 60 دقیقه‌ای در جایگاه سوم فصل را به پایان می‌برد. تیم‌های تاتنهام، منچستریونایتد و آرسنال هم به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم در جدول لیگ برتر قرار می‌گرفتند. در جدول زیر رده‌بندی نهایی تیم‌ها در پایان فصل اخیر لیگ برتر در فوتبالی 60 دقیقه‌ای را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۶۱۶/قهرمان_فصل_اخیر_لیگ_برتر_در_فوتبال_۶۰_دقیقه_ای_کدام_تیم_می_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: